کارتون خواب هاهم انسان هستند!

امروز که برای انجام یــِ سری کارا رفته بودم واقعا از شدت سرما یـــه لحضه دلم برای خونه تنگ شد:(

اومدنــی توی راه دلم برای کارتون خواب هــا سوخت!

خیلی ها مجبورن توی این هوای سرد شبو زیر برف و بارون بگذرونن...

خیلی ها آرزوشونه فقط 1 ساعت جای مــا باشن و بعد ماه ها و سال ها طعم واقعی گرما رو بچشن...

تــه حرفام اینه توی این روزای سرد اونایی که اون بیرون هستن و حتی لباس مناسبم ندارن رو فراموش نکنــیم.

۱ لایک :)
سایت عاشقی ۰۳ آذر ۹۵ , ۱۷:۰۶
خوبه که همه انقد به فکر کارتون خواب ها باشن!

عالی میشه ولی خب بیشتر آدما باید تو شرایط سخت قرار بگیرند تا فکرشون یکمی به حال دوستایی که یه چیزی توی زندگی کم دارن اشک بریزه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا کلبه خاطرات منــه منی که 16 سالمه و اندازه 160 سال طعم دنیا را چشیده ام...
اگر مرادنبال میکنی خاطرات تلخم را بخوان... من به دوستی که حرف دلم را گوش نسپارد نیاز ندارم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان