قاتل با از قصد نکشدن فرق داره!

اینکه به همه بگن قاتل و هرکی که کسی رو کشت قاتل باشه و توی روزنامه ها و اخبار بگن قاتل فلان کس دستگیر شد دست نیست

من موافق کشتن نیستم! حرفم اینه کلمات رو گنده نکنیم و اجرای قانون برای یک قاتل با کسی که غیر عمد کسی را کشته رو یکی نکنیم!

خیلی ها کسی رو کشتن ولی به عمد نبوده ، دولت و اخبار و روزنامه هعی گفتن قاتل فلان کس ... ازاد شد و ...

به نظرتون بعدش اون آدم میتونه زندگی معمولی ای داشته باشه !

من چنتا از این ادمای بی گناه و دیدم که بعد ازاد شدن و حرفای مردم خودکشی کردن!.


قدرت حرف و کلمات گاهی بیشتر از یه صلاحــــه

۱ لایک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا کلبه خاطرات منــه منی که 16 سالمه و اندازه 160 سال طعم دنیا را چشیده ام...
اگر مرادنبال میکنی خاطرات تلخم را بخوان... من به دوستی که حرف دلم را گوش نسپارد نیاز ندارم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان