منِ واقعیِ من! (بیو)

وقتی چیزی نگــی و خودتو زیاد نشون ندی و بخش بیوگرافی تو تو هرمکانی با سن و سال و محل تولد خالی بزاری همین میشه که پشتت حرف بـــاشه:)

بگن اسکله ... بکن کارش نمیگیره و ...

اول یه جواب به دوشمنِ دوست نَما! سبحان عزیز بدم :)

اگه بخوام این وبمم با تبلیغ بگیره کاره 1 روزهـــ!

سابقه وبلاگ نویسیم 7 ساله تقریبا 17 سالمه و 3 سالهـ که سایت زدم و خدارو شکر سایتم لقب متفاوت ترین سایت عاشقانه رو دارهـ

اهل وب جدید زدن نیستم چون بالاخره هروب جدید مساوی پستای جدید و متفاوته دیگهـ!

از وبلاگای من میتونم یکی از بهتریناش باران موزیک رو معرفی کنم با حدود 3-4 سال سابقه و قبلا روزی 10/000 بازدید رو داشت و الان ولش کردم!


سایت عاشقی هم افتخار میکنم که دارمش (متفاوت ترین سایت عاشقانه در ایران) و بازدید روزانه بین 1000 تا 7000.

از بین 17 تا وبلاگم ، گیم پرس ، فن پیج کلش آف کلنز ؛ تکست مینیونی و باران موزیک

از بین سایتامم عاشقی و ویس فان

این بود شناسنامه من تو مجازی که جواب خیلی هاست:)

۱ لایک :)
خب عجقول آدرساشو میداری تب میکردی! خخخخخ

نخواستم که تبلیغ کنم!


عاشقی رو سرچ کنی سایت عاشقی میاره همون اول ولی www.love-s.ir
باران موزیکم که دیگه متروکه شده : www.baranmusic.avablog.ir

دخدر ناخلف بابام :| ۲۹ آذر ۹۵ , ۱۶:۰۱
اون سایت عاشقونت.. طعم یا تعم؟ :||||| داداچ املاتو چند داده ؟ تو یکی از پستات هم ظاهر رو با این ض نوشتی.. ولی خو ، خود شیفتگی کع ن ولا خو اعتماد به نفس خوبی داری . خوشم میاد .. ادامه بده ، موفق باشی :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا کلبه خاطرات منــه منی که 16 سالمه و اندازه 160 سال طعم دنیا را چشیده ام...
اگر مرادنبال میکنی خاطرات تلخم را بخوان... من به دوستی که حرف دلم را گوش نسپارد نیاز ندارم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان