پیشرفت توی همچی خوبهـ

همه دوست دارن از هرچی بهترینشو داشته باشن ، وبمستر ها میخوام وبلاگ و سایت خوب و پربازدید داشته باشن

عاشقا میخوان عشق پاک و شیرین داشته باشند

دزد میخواد بهترین دزدیشو داشته باشه!

دلقک میخواد بهترین بازیشو بازی کنهـ و ...

اینکه میاین و از پستای وبلاگای دیگه کپــی میکنید برای مدیر اون وبلاگ مهم نیست! چون قطعا هرکسی ببینی میدونه این نوشته برای کیه (گوگل رو دست کم نگیرید)

به این دسته آدما نتوان خود بالابر میگویند!:)

اگه میخوای وبلاگت بگیره (الان بحثم روی وبلاگ هست!) باید خود کفا باشی و دست از پستای کتابی برداری!

هرچی میاد توی دلت تایپ کن و آخر سر یه قافیه ای به جمله هات بده!

بنویس ! از امروزت از آرزوی فردا و حسرت دیروز و ... بنویس...

خاطرات منم کپـی نکنـــ

مـــــــرســــی اهــــ:)ـــــ.

خود،خودبالابر باشیم :)

۱ لایک :)
آخر سر قافیه ای به جمله هات بده یا قیافه ای؟؟:)

منضورم همون قافیه هست!
شما میتونی قیافه هــم بدیــــــی :)

دخدر ناخلف بابام:| ۲۸ آذر ۹۵ , ۱۶:۵۷
سلام. همه ی مطالب وبتو خوندم.. کلی حرف دارم ، مخصوصا درباره اون پست عشق مجازی.. ||برخلاف نظرت|| بعدن اگه وقت شد واسه تک تک پستات نظرمو میذارم. ولی یچیزی ، تو زدی بچه مردمو.. اونم اشتباهی به تو خورده . با توجه به حرفایی ک خودت زدی .. قضاوتت نکردم . بعدن بقیه نظراتو میذارم.

سلام.

درباره پستایی که میزارم و کلا تو زندگی روی نظرات و عقایدم حرکت میکنم.
ولی اگه انتقادی داری یا اصلا یه حرفاییم از ریشه غلطه با جون و دل منتظر نظرات هستم:)

سلام مجدد آقا مـتی من نمیدونم خوشت بیاد یا نه ولی خــب تعریف خاطراتتو پیش یه وب کردم آدرسو هم میدم گفته با اسم خودت هم میدادی قبولت داشتم!
 گفتم راضی باشی یوقت چیزی پیش نیاد!!

سلام:)

راستش اصلا نفهمیدم چی گفتـی ولی اگه حرفی چیزی زده شده اهل دنبال کردن حرف مردم نیستم!

موفق باشی

دخدر ناخلف بابام:| ۲۸ آذر ۹۵ , ۲۰:۳۹
اره ، درباره پست عشق مجازی ... حالم خوب نی فعلا ! بعدن میام بحث میکنم باهات..

باوشه


ایشالا زود بهتر بشی نه فقط برا این موضوع البته کــلی

دخدر ناخلف بابام:| ۲۸ آذر ۹۵ , ۲۲:۵۲
ممنون..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا کلبه خاطرات منــه منی که 16 سالمه و اندازه 160 سال طعم دنیا را چشیده ام...
اگر مرادنبال میکنی خاطرات تلخم را بخوان... من به دوستی که حرف دلم را گوش نسپارد نیاز ندارم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان