جملهِ من ازدواج نمیکنم برا همه آشناس :)

هیچ وقت وقتی توی عشقای مجازی عاشق میشید و بعدش ترکتون میکنه نظرت درباره عشق عوض نشه!

چون اون اسمش عشق نــیــست! بخداکه اسمش هوســه!:(

اینکه با عشقای مجازیتون ســ کــ ســ چت کنید و بعد ارضـ ـــا شدن سریع افلاین شــی و عــشقت یادت بره هوســِ برادر مــن :):(


۱ لایک :)
دقیقادرسته....یه مشت بچه ریختن تواین برنامه های اجتماعی و گندزدن بهکلمه عشق

خوب... خوشحالم از عقیده و تفکر من خوشتون اومده یا حداقل با اون موافقید :)

دخدر ناخلف بابام :| ۲۹ آذر ۹۵ , ۰۰:۵۴
جمع پستن چیزی همیشه بده ، باعث میشه که تر و خشک باهم بسوزنن.. عشقای مجازی هم بده هم خوب ، مث بقیه چیزا.. مثلا تو ، تو خیابون یکیو میبینی و از ظاهر اون خوشت میاد . اما مجازی تو از درون طرف خوشت میاد از حرفاش ، این صادقانه تره ! نیس?! من با اون عشقای الکی مجازی ک هم بهشون میگی سلام میگن دوست دارم کاری ندارم . همینطور ک منه ادم مجازی دارم درباره احساساتم به فرد مقابلم صادقانه صحبت میکنم و توقع دارم ک اون باور کنه ، اون ادمی ک پشت صفحه مانیتور هم نشسته از من توقع داره.. منه مجازی تو دنیای واقعی زندگی میکنم ، نفس میکشم ! اونم همینطور .. جنبع های بدی هم داره ! درست ! ولی قبل از ورود ب مجازی باید فرهنگشو یاد گرفت :| . . . عشق مجازی اونقدرام بد نیس. ولی خو سعیتونو بکنین عاشق نشین ، شدین هم تو دنیای واقعی بشین.. چون سخته ! همین.

اره درسته من شاید خیلی وارد بعضی از جمله هام نشدم! مثلا نگفتم خب ممکنه هرکی تو مجازی حرفاشو جوری بزنه تا اون درونی که خودش میخواد رو بما نشون بده نه اونی که هست.

موفقم که بهتره تو دنیای واقعــی عاشق شـــد

دخدر ناخلف بابام :| ۲۹ آذر ۹۵ , ۱۵:۲۹
من بیشتر صحبت رو به وبلاگ بود ... طرف نوشته هاتو میخونه و از طرز فکرتو حرفات خوشش میاد ! من با بقیه مسائل کاری ندارم .

اوهوم متوجهـ شدم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا کلبه خاطرات منــه منی که 16 سالمه و اندازه 160 سال طعم دنیا را چشیده ام...
اگر مرادنبال میکنی خاطرات تلخم را بخوان... من به دوستی که حرف دلم را گوش نسپارد نیاز ندارم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان