من که فیلسوف نیستم!:)

از آدمایی که فلسفی حرف میزنن خیلی خوشم میاد...

ولی خب درکه اینکه هرکی فلسفی حرف بزنه فیلسوفه یکمی سخته ، خودِ من هم بعضی وقتا شده یه حرفی بزنم و به دل یکی بشینه و بگن بــه مهدی تو مثل فیلسوفی...

اما ته قلبم خودمو حتــی مثل یه فیلسوفم نمیبینم... :)

۱ لایک :)
پستا رو میتونم با منبع کپی کنم؟

خیلی دوست داشتم اسمتو میدونستم ، برای من منبع و اینا زیاد مهم نیست! ولی خاطراتم مهمه و به نظر من هر خاطره و هر تجربه برای هرکسی متفاوت هستش...
اگه میخوای پیشرفتی توی روند وبلاگ نویسی پیدا کنی بنده چون رشتم کامپیوتر هستش یه پستی هم برای شما میزارم اگه قانع نشدی کپــی کن :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا کلبه خاطرات منــه منی که 16 سالمه و اندازه 160 سال طعم دنیا را چشیده ام...
اگر مرادنبال میکنی خاطرات تلخم را بخوان... من به دوستی که حرف دلم را گوش نسپارد نیاز ندارم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان